Навчальна діяльність

Вправи на використання таблиці множення числа 9.
Розв’язування прикладів та задач
Урок із використанням ІКТ відбувся 21 квітня у 2-А класі (вчитель Ананьєва Н.С.) на тему “Вправи на використання таблиці множення числа 9. Розв’язування прикладів та задач”. Нас запросили до математичного кафе☕.
Емоційний настрій😊створили за допомогою кола, де діти подарували один одному посмішку 😃. З правилами харчування всіх ознайомили кухарі 👩‍🍳– Пруднік Яна і Пруднік Юля. Лікар -дієтолог👩‍⚕️, Кивайло Мирослава, розповіла про вітаміни та їх значення в житті людини🥗. Роботу в групах під назвою “Салат з числами” діти дуже швидко виконали. Після легеньких страв перейшли до важких, але смачних для нашого шлунку страв – це ” М’ясна задача”.
Одну з складових успіху – активність -закріпили під час фізкультхвилинки. За допомогою QR- коду та планшетів учні із задоволенням впоралися із наступним завданням. Свої враження від уроку учні залишили у “Книзі скарг та пропозицій”( інтерактивна рефлексій на вправа “Відкрий віконце”).
Кінець уроку підсолодили гостинцями за активну роботу та гарній настрій🍬🍭.
Розв’язування вправ і задач на застосування
вивчених випадків арифметичних дій
У рамках проведення уроків із використанням ІКТ 21 квітня у 3-А класі (вчитель Логвинова Л.Ю., асистент учителя Морозова Н.В.) був проведений урок математики на тему “Розв’язування вправ і задач на застосування вивчених випадків арифметичних дій”. На початку уроку створено позитивний психологічний клімат: розподілено дітей за трьома групами ( “Будівельний бізнес”👷, “Ресторанний бізнес” 👨‍🍳, “МегаМаркет”🛍️).
Учні показали свої вміння виконувати вправи і задачі на застосування випадків арифметичних дій; множити двоцифрові числа на одноцифрові; знаходити периметр фігури.
При закріпленні вивченого матеріалу діти показали роботу з планшетами📱 та інтерактивною дошкою📋.
Міні-проєкт “На допомогу природі”
Інтегровані уроки сприяють формуванню цілісної картини світу у дітей. 16 квітня у 2-Б класі (вчитель Балицька Н.В.) пройшов урок з української мови та “Я досліджую світ” “Узагальнення знань за темою “Речення”. Міні-проєкт “На допомогу природі””.
Мабуть, найбільшу насолоду і радість, найпалкішу любов до рідного краю, до життя викликає спілкування з природою 🌥️🦋В класі діти залюбки працювали біля інтерактивної дошки, виконуючи різноманітні завдання 📋:складали речення, пазли🧩, Лего. А після уроку вже на практиці з великим задоволенням закріпили всі свої знання екскурсією на природі🧭.
Висновок тільки один: треба серцем прийняти довколишню красу і оберігати її, дбати, щоб вічно шуміли над нами крислаті дуби, ніжним рожевим квітом веселилися яблуні, співали чарівні пісні срлов’ї, бо Природа – це казка, яку можна прочитати лише серцем!..
Бінарний урок з української і англійської мови “Дієслово. Час дієслів”
У 3-Б класі 7 квітня відбувся бінарний урок з української 🇺🇦 і англійської 🇬🇧 мови по темі: “Дієслово. Час дієслів” (Вчителі Боглаєва Д.В., Халіна Н.М.). Учні повторили і поглибили свої знання про граматичні ознаки дієслова, закріпили вміння визначати час дієслова у реченнях, тексті; поглибили лінгвістичні знання.
Міжнародний день спорту
6 квітня, у світі відзначається Міжнародний день спорту на благо розвитку та миру (International Day of Sport for Development and Peace). Цей день призваний спонукати людей до активних дій, зміцнювати солідарність, командний дух і підвищувати поінформованість про COVID-19. Пандемія COVID-19 поширюється загрозливими темпами у все більшій кількості країн, і методи фізичного і соціального дистанціювання стають звичайним явищем, щоб зупинити поширення вірусу. В результаті спортивна спільнота в усьому світі зазнає серйозних труднощів через введених обмежень. Але це не означає, що ми повинні перестати бути фізично активними. Учні 3-А класу із задоволенням на уроках фізичної культури (Вчитель Малярова І.А.) розвивають вміння працювати в команді, дисципліну, лідерство, здорову конкуренцію!!! Спорт- найкорисніший замінник ліків!
Мініпроєкт “Старовинні українські страви”
19 березня 2021 р. на уроці з курсу “Я досліджую світ ” учні 3- А класу (учитель Логвинова Л.Ю, помічник учителя Морозова Н. В ) працювали над мініпроектом “Старовинні українські страви “. Учні розказали про улюблені страви своєї сім’ї, дізналися про старовинні українські страви, розв’язували задачі пов’язані з виготовленням страв( фінансова грамотність) та приготували бутерброди. Потім пригостили учнів з інших класів та працівників школи своїми виробами.
Водойми України. Будова річки. Рівнинні і гірські річки 
Учитель 4-А класу Ткаченко В.І. провела цікавий урок з природознавства на тему “Водойми України. Будова річки. Рівнинні і гірські річки”. Учні ознайомилися з видами водойм, розширили свої знання, формували навички роботи з фізичною картою, зошитом, підручником, опорними картками. Раціонально використано час на уроці, дотримані правила педагогічного такту, етики, норми стосунків учителя й учнів. Учитель зарядив своїх вихованців посмішкою і любов’ю. Тому настрій учнів був позитивний, доброзичливий.
Нервова система
Учні 3-А класу продовжують досліджувати організм людини. Сьогодні знайомилися з нервовою системою, бо вона керує злагодженою роботою всього організму, забезпечує зв’язок людини з навколишнім світом. На уроці “Дизайн і технології ” досліджували та моделювали руку людини (Учитель Логвинова Л.Ю.)
Дихальна система
Цікаво навчатися, коли проводиш різні досліди. На уроці “Я досліджую світ” учні 3-А класу досліджували : які органи утворюють дихальну систему, а потім її відтворювали власноруч. (Учитель Логвинова Людмила Юріївна)
Проєктна діяльність “Легенди рідного краю”
Проєктна діяльність – нині одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції, які на Раді Європи були визначені як основні в ХХІ столітті: полікультурні, мовленнєві, інформаційні, політичні та соціальні. Самостійне здобування знань, систематизація їх, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення відбувається саме через метод проєкту.
Сьогодні на уроці літературного читання 📖 учні 3-В класу презентували свою роботу ( проєктна діяльність за темою “Легенди рідного краю”): малювали ілюстрації до прочитаних легенд, складали відгук, читали легенду про походження нашого населеного пункту, ділилися назвами цікавих легенд.
Було цікаво, корисно, пізнавально, творчо, активно… (Вчитель Гаркавенко А.Г.)
   

Comments are closed.