Формування здорового способу життя

Hеalthy Sсhools: заради здорових і радісних школярів

І тиждень

Участь в он-лайн воркшопі

ФУД ЧЕЛЕНДЖ “Здорове харчування”

Із 27 квітня в Опорному Середино-Будському ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 стартував ФУД  ЧЕЛЕНДЖ «Здорове харчування»

Перший тиждень проходить під  назвою «Весело про їжу». Активно долучилися і діти, і вчителі, і батьки.

Правильне та збалансоване харчування — це запорука здоров’я та довголіття. Воно забезпечує високий рівень працездатності, покращує розумову діяльність, підвищує імунітет, допомагає уникати різних захворювань, підтримувати нормальну вагу.

За ці дні було проведено квести, вікторини, інтерактивні ігри, змагання, онлайн фоточелендж, багато іншого.

Весело й цікаво не тільки дітям, а й дорослим.

Творча група вчителів та вихователів  розробили квест та низку заходів щодо здорового та корисного харчування , а також допомогли  підготувати матеріали до заходу.

Випускники розробили тарілку здорового харчування. Щоб бути здоровими, красивими, радісними та  щасливими  закликають  щодня споживати корисні продукти з усіх груп: овочі, фрукти та ягоди, яйця, рибу, м’ясо, корисні жири  та олії, горіхи та насіння, молочні та кисломолочні продукти. Також було проведено конкурс плакатів  здорового харчування та   макетів   корисних фруктів.

Із  учнями 2-А класу (класний керівник Ананьєва Н.С.) проведено дидактичну гру « ЇЖА КОРИСНА ТА ШКІДЛИВА».

Балицька Н.В., класний керівник 2-Б класу, та асистент учителя Лічутіна О. М.  провели з учнями квест «Здорове харчування», із якого діти довідалися про користь вітамінів та їх значення для здоров’я.  Шеф-кухар  пригостив усіх  смаколиками.

Учні 3-В класу під час інтерактивного заняття  вчилися розрізняти міфи і правду про здорове харчування за допомогою вправи ” Правда чи міф”.

Із цікавістю виконували інтерактивні вправи!(burger)(pizza)(cupcake)(lemon)(grapes)(pineapple)(peach)

https://www.facebook.com/groups/2435100616770546/permalink/2999665986980670/

У 4-А класі класний керівник Ткаченко В.І. та асистент учителя Наумова Н.Ф. провели пізнавальний  захід «Весело про їжу»

Діти розгадали цікаві кросворди про їжу,  «спекли пасочки», провели конкурс малюнків «Корисна та шкідлива їжа», а також веселу гру «Хто я?!

Весело, а головне корисно  пройшов День здоров’я  в 4-Б класі (класний керівник Короткова О.О.,) Дітки  в малюнках висловили свої знання про користь овочів та фруктів для дитячого організму, відгадали загадки, взяли участь у конкурсі «Відгадай мелодію» ( лунали пісні, у яких згадуються овочі,  фрукти, ягоди…).

Класний керівник 9-Б класу Сідєльнікова Г.О. провела з учнями онлайн -вікторину на тeму: “Харчування і здоров’я” 🍲🍛🏥

Ми – за здорове харчування!!!🍎🫒🥗🍊🥑🥕🍍🍌🍑🍐🥝🍈

https://www.facebook.com/groups/2435100616770546/permalink/3000303946916874/

 

Онлайн фотоквест

Правильне харчування – це вживання різноманітних продуктів, які дають усі поживні речовини, необхідні для підтримання здоров’я

https://www.facebook.com/groups/2435100616770546/permalink/3002185436728725/

 

ІІ тиждень “Готуємо разом”

Кулінарний батл

КУЛІНАРНИЙ БАТЛ учнів 2-А класу (вчитель Ананьєва Н.С.). Переможців не визначили. Смачненьке люблять всі. Вдома ці ж школярики готують перші в житті страви. І завдяки челенджу ці страви будуть корисними і смачними. 🥗🫒🥕
Казан гарного настрою
Сьогодні, 6 травня, у рамках всеукраїнського фудчеленджу соціальний педагог Плаксій М.М. із учнями 2-Б класу приготували “страву”, яка подобається всім діткам і дорослим. Навчалися готувати гарний настрій!
Страва вдалася на славу, бо термометр настрою показав лише позитивні емоції учнів.
Ловіть наш рецепт гарного настрою!😄😊

 

🥗🫒🥕Хочете приготувати щось смачненьке, але не маєте бажання і часу довго возитися на кухні? Наш челендж представляє прості рецепти смачних страв для зайнятих людей, які люблять смачно поїсти!👍👍👍

https://www.facebook.com/groups/2435100616770546/permalink/3004506763163259/

Учні 1-х класів навчилися не тільки читати, писати, а ще й готувати👨‍🍳👩‍🍳

https://www.facebook.com/groups/2435100616770546/permalink/3005136163100319/

Учні 2-х класів із задоволенням діляться своїми рецептами 👨‍🍳👩‍🍳

https://www.facebook.com/groups/2435100616770546/permalink/3005082949772307/

Учні 3-А класу не відстають від інших, запрошують усіх приготувати та скоштувати їх смачні страви👨‍🍳👩‍🍳

https://www.facebook.com/groups/2435100616770546/permalink/3005148796432389/

Учні 4-Б класу (класний керівник Короткова О.О.) готують самостійно. Їхня розповідь напевне заохотить однокласників частіше бувати на кухні. 🤭

https://www.facebook.com/groups/2435100616770546/permalink/3004473676499901/

А ви ще не приєдналися до учнів 5- Б класу? Чого? Запрошуємо всіх…..👨‍🍳👩‍🍳

https://www.facebook.com/groups/2435100616770546/permalink/3005555993058336/

Учні 7- Б класу під керівництвом класного керівника Метлицької Г.В. з великим задоволенням готують корисну їжу.👍

https://www.facebook.com/groups/2435100616770546/permalink/3004462283167707/

Всі дівчата люблять готувати смачну їжу. Приєднуйтесь до учениці 8-Б класу Ананьєвої Євгенії 👍🍴

 https://www.facebook.com/groups/2435100616770546/permalink/3006040693009866/

Такий десерт без випічки приготує будь-яка дитина 🧇🍮☕.  Шеф кухар, учениця 9-Б класу Грибачова Ірина

https://www.facebook.com/groups/2435100616770546/permalink/3005825019698100/

Ми продовжуємо готувати. А ви ще не з нами???🥗🍮

https://www.facebook.com/groups/2435100616770546/permalink/3007465839534018/

 

 

Творча група працює над створенням кулінарної книги здорових рецептів👩‍🍳🍴📑

 

Закінчуємо марафон приготування їжі разом у сімейному колі🍝🍲🥒🥔🥕🥙🥗

https://www.facebook.com/groups/2435100616770546/permalink/3008120909468511/

ІІІ тиждень “Національні кухні”

Учні 3-А класу разом із батьками дослідили національну кухню різних країн світу

Кавказький шашлик  з кінзою від Менькова Микити

Кавказька кухня та її страви увійшли до нашого столу дуже багато років тому. Ми зараз навіть і не помічаємо, що вживаємо страви цього народу дуже часто.

Поїхали на шашлик! Це улюблена фраза багатьох. Вона провокує уявляти природу та всю її свіжість, спокій і, звичайно, смачний аромат м’яса на вогнищі, а також море задоволення від спілкування. У зимову пору такі вилазки також популярні: звісно, це вже навряд чи буде ліс, хоча багатьох і сніг, і дощ не зупиняє, адже бажання урізноманітнити своє дозвілля та смачно поїсти набагато сильніше за всілякі погодні умови.

Що нам сніг і дощ, що нам спека, як кажуть… Весь процес зборів і покупок уже приваблює, а коли ще й у передчутті такого застілля, це взагалі – казка. Важливий момент вилазки на природу – вибір м’яса. І одним з ідеальних і цікавих варіантів для приготування є шашлик із баранини.

Смачний і корисний продукт, який потребує особливої уваги в приготуванні. Але якщо добре з ним упоратися, то у вас вийде ідеальний пікнік. Можна, звичайно, спонтанно зібратися й поїхати, це також дуже навіть непогано, але ретельно продумана вилазка набагато краща. Наприклад, м’ясо потрібно брати не з морозилки, а просто охолоджене, свіже, якісне.

Інгредієнти

На 2 кг м’яса потрібно: 50 г гірчиці зернами,  100 г майонезу,  кінза сушена, сіль, перець, паприка

Покрокова інструкція:

Усі інгредієнти  змішати у великій каструлі, додати підготовлену баранину, добряче її натерти й поставити на 8 год у холодне місце. З такого маринаду виходить особливий шашлик з приємним після смаком гірчиці й ніжним ароматом кінзи.

 

Спагеті карбонара з червоною цибулею у вершковому соусі

від Дворник Ангеліни

Паста Карбонара (або спагеті Карбонара) — дуже популярне страва італійської кухні. Це спагеті з кусочками гуанчиалє (сиро в’ялені свині щоки), змішані з соусом з яєць, сира пармезан, солі і свіже молотого чорного перця

Інгредієнти:

400 грамів спагеті

100 грамів гуанчиалє(сиро в’ялені свині щоки)

3 штуки жовтків

100 грамів пармезан

150 мл вершків

2 зубчика часнику

1 гілочка петрушки

100грамів смаженої червоної цибулі

Сіль і чорний перець за смаком.

Спосіб приготування

  1. Для приготування пасти карбонара нам потрібно: спагеті, бекон, яєчні жовтки, сир пармезан, вершки 10%, часник, петрушка, сіль и перець.
  2. Спочатку готуємо вершковий соус. Натираємо 100г сира пармезан. Перекладаємо його в миску.
  3. Додаємо до сиру 150 мл вершків, сіль, перець и 3 яєчних жовтків. Все разом перемішуємо і відкладаємо в бік.
  4. Спагеті відварити у великій кількості підсоленої води до стану альденте.
  5. Тим часом  нарізаємо бекон тонкою соломкою. Два зубчика часнику видавим через прес або подрібнимо ножем.
  6. До сковорідки на середньому  вогні обсмажимо бекон(без масла), дві хвилини, щоб витопився жир.
  7. Додаємо часник та червону цибулю до бекону і обсмажуємо ще 2 хвилини.
  8. Відварені спагеті викладаємо в сковорідку з беконом, туди ж виливаємо соус і все швидко перемішуємо, потім знімаємо с вогню. Від гарячої пасти, жовтки у соусі дійдуть до готовності.
  9. Гарячу пасту карбонара зразу в гарячому вигляді подаємо до столу. Зверху присипаємо рубленою петрушкою і сиром пармезан.

В мене виходить дуже  смачна паста карбонара з червоною цибулею у вершковому соусі. Гарний варіант обіду. Смачно, ситно, швидко   і поживно. Спробуйте приготувати самі !

 

Японські суші –роли Філадельфія

від Карлюкової Ірини

Японська кухня вже давно і міцно влаштувалася на столах українців і складно собі зараз уявити людину, яка б жодного разу не куштувала б суші або роли. Принаймні, рол Філадельфія точно куштували всі. Саме він є одним з найбільш популярних і улюблених українцями ролів, і, на наш погляд, цілком заслужено.

Різноманітність служб доставок дозволяє нам замовити роли Філадельфія  без найменших труднощів, а доступність необхідних інгредієнтів в будь-якому супермаркеті дає можливість приготувати його в домашніх умовах всім бажаючим. Наша сім’я часто готує цю страву вдома.

Інгредієнти:

  1. Відварений рис для суші -2 стакани
  2. Лист норі -1-2 шт.
  3. Стейк лосося – 200 г
  4. Сир Філадельфія-200 г
  5. Огірок-1 шт.
  6. Авокадо-1шт.
  7. Рисовий уксус-2 ст.л.

Інструкція для приготування

1.Потрібно  відварити рис. Так як рис є одним з основних інгредієнтів, то до його приготування потрібно підійти відповідально. Перед тим, як варити рис для суші, його необхідно ретельно і акуратно промити. Ми  для відварювання рису в побутових умовах використовуємо звичайну каструля з товстими стінками. В охолоджений рис необхідно додати спеціальну заправку з рисового оцту, солі і цукру.

2.Тим часом, поки рис вариться і охолоджується, ви можете зайнятися підготовкою інших інгредієнтів. Для початку на ріжемо лосось тонкими смужками. Звичайно, якщо ви хочете трохи спростити процес, то можете купити вже нарізану рибу в магазині.

3.Після обробленням риби чистимо і нарізаємо огірок і авокадо на тонкі довгі смужки, рис остуджуємо заправляємо і перемішуємо. Тепер, коли заготовки готові і чекають своєї години, приступаємо безпосередньо до приготування ролу Філадельфія.

 4.Бамбуковий килимок необхідно обгорнути харчовою плівкою, лист норі розрізати навпіл, викласти на нього рівним шаром рис так, щоб з одного боку листа залишилося приблизно 1,5 см вільного місця, а з протилежного боку – рис виходив за межі листа норі.

 

 

5.Потім перевертаємо лист норі рисом назовні і викладаємо начинку – сир Філадельфія, огірок і авокадо. Головне, не перестаратися з начинкою, інакше буде непросто згорнути гарний рол.

 

 

6.Починаємо загортати наш рол Філадельфія з того боку, де було менше рису. Формуємо щільний рол, щоб не розвалювався, коли будемо брати паличками, викладаємо зверху скибочки лосося, обережно розрізаємо на 8 однакових частин, а потім пишаємося собою і насолоджуємося неймовірно ніжним смаком ролу Філадельфія, приготованого своїми руками.

 

 

Шашлик із яловичини з ківі

від Ладижевої Дар’ї

Шашлик – одне з найдавніших страв, його готували наші дуже і дуже далекі предки тисячі років тому, підсмажуючи над вугіллям спійману здобич. І сьогодні це блюдо є одним з найпоширеніших, що не дивно, адже шашлик – це дуже смачно і сито, а апетитності смаженого м’яса не позичати. Тільки один запах смаженого шашлику викликає рясне слиновиділення, але іноді очікування не збігаються з реальністю, і ароматний шашлик виявляється гумовим, або підгорає зовні, не встигнувши прожаритися всередині. Щоб всі ці неприємні проблеми вас не торкнулися, потрібно знати, як правильно готувати шашлик з яловичини.

Яловичина – м’ясо, що потребує уваги, нерідко при неправильному підході до приготування такого шашлику він виходить дуже несмачним

Для яловичого шашлику найкраще підходять внутрішня частина задньої ноги і вирізка з жирком, огузок.

Інгредієнти:

  • 2 кг яловичини
  • ріпчаста цибуля
  • лавровий лист
  • чорний перець-горошок
  • 1 ківі
  • 1 стакан мінеральної води з газом.

 

Склад маринаду :

  • Червоне вино та червоний мелений перець, часник, цибулю, сіль;
  • Імбир, лайм або лимон, соєвий соус;
  • Винний оцет, соєвий соус, часник, цукор, чорний мелений перець, оливкова олія;
  • Біле вино, шавлія, цукор, цибуля, рослинна олія, перець;
  • Томатний сік, тертий хрін, рослинне масло, херес, сухий базилік, вустерський соус, перець чорний мелений;
  • Цибуля, виноградний оцет, лавровий лист, запашний перець-горошок, петрушка, сіль.

Що стосується кількості, то маринаду має бути стільки, щоб м’ясо ним було повністю покрито.

Інструкція з виготовлення:

Нарізати м’ясо для яловичого, як, втім і для будь-якого іншого шашлику, потрібно середніми шматочками: не надто маленькими – тоді шашлик вийде сухим, і не занадто великими – зовні шашлик підгорить, а всередині буде не готовий.

 

Змішати підготовлене м’ясо з маринадом і дати настоятися 2-3 години в холодильнику . Нанизати м’ясо на шампур і смажити на мангалі до готовності.

 

Єрмоченко Альона учениця 7-Б класу дослідила національну кухню Білорусії

Творчий проєкт

Є страви популярні. Є страви легендарні. Але коли популярність і легендарність сходяться в одному рецепті, знайте, що перед вами – український борщ!  Упродовж тижня учні 5-Б класу працювали над створенням проєкту “Страви рідного краю”, у якому оспівали улюблену страву українців – борщ із пампушками. Традиційний український борщ – не тільки смачний обід, але і вкрай поживна і корисна страва. Інгредієнти, що входять до складу червоного супу, містять необхідні для організму вітаміни та мікроелементи. Білки, вуглеводи і жири, вітаміни, мінерали, ферменти знаходяться в борщі в оптимальному співвідношенні. Українська страва з буряка – справжнісінький енергетик, який забезпечує високу працездатність, насичує на тривалий час і покращує обмінні процеси. Крім того, борщ очищає організм від токсинів. Клітковина, яка міститься в буряку, капусті, картоплі, моркві, цибулі, томатах у відвареному і тушкованому вигляді, – відмінний сорбент, що виводить з організму шкідливі речовини. Борщ прийнято вважати овочевим супом, незважаючи на те, що деякі його види готуються на основі м’ясного бульйону і містять м’ясо. Борщ далеко не дієтичне блюдо, таким він може стати тільки у разі вегетаріанського виконання бульйону.

Рецептів борщу стільки, що певних правил уже й не залишилося. Хіба що тільки яскраво-червоний колір і кисло-солодкий смак. А також обов’язкові овочеві компоненти. Незамінним вважається буряк, його кладуть у борщ в сирому, відвареному і тушкованому вигляді. Цей овоч вважається основним компонентом борщу. Також до складу борщу входить томат, картопля, капуста, цибуля, морква.

Є невеликий секрет, як додати борщу особливий яскравий колір. Для цього необхідно скропити лимонним соком буряк, тоді він не втратить свій колір, або відварити буряк окремо в шкірці, а у воду для варіння додати столову ложку оцту.

Борщ прийнято варити на міцному м’ясному бульйоні. М’ясо можна використовувати різне, але економити час на приготуванні бульйону не варто. Чим довше він буде варитися, тим виходить більш насиченим і ароматним. Дуже часто при варінні бульйону вода сильно википає, додавати її можна, але тільки окріп, холодна вода може зіпсувати і смак, і аромат.

Першим овочем, який відправляється в бульйон, є картопля. У деяких рецептах її рекомендують навіть трохи обсмажити. Це додасть більш насиченого смаку.

Як тільки картопля наполовину готова, потрібно додати капусту. Поки капуста вариться у жодному разі не можна накривати борщ кришкою, тоді неприємний запах капусти зіпсує весь аромат борщу.

Всі інші овочі (цибуля, морква, корінь петрушки або селери, перець, томат) попередньо нарізати і як потрібно протушкувати.

Не варто нехтувати зі спеціями. Борщ пікантно прикрасять часник, духмяний перець і лавровий лист.

Даємо борщу настоятися годину часу.

Традиційний український борщ подається на стіл неодмінно зі сметаною та пампушками з часником.

Готуємо пампушки для борщу

Пампушки – це круглі булочки з дріжджового тіста, облиті часниковою підливою.

Готуємо тісто з борошна, теплих дріжджів і вершкового масла, перемішаного з цукром. Ліпимо маленькі булочки не більше 10 см, випікаємо в духовці.

Для часникової підливи: розтертий часник, сіль, вода або рослинне масло.

Ось, власне, і все. Ми приготували український борщ з пампушками – ТОЙ САМИЙ. Смачного!

Творчий проєкт

 

Хеппі Челендж “Ментальне здоров’я”

І тиждень “Школа дружби”

Опорний Середино-Будський ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 продовжує брати участь у програмі Healthy Schools заради здорових і радісних школярів, яка пропагує здоровий спосіб життя.
Тема першого тижня – «Школа дружби».👬 Дружба – це величезна цінність в житті кожної людини. Невипадково приказка говорить: «Хто знайшов друга, той знайшов скарб». Треба вміти дорожити дружбою.
Упродовж тижня була проведена робота з протидії булінгу, згуртованості колективу.
Соціально-психологічною службою разом із класними керівниками проведено ряд заходів щодо збереження ментального здоров’я дітей .
✍️Заняття за програмою «Не смійся з мене» (5-А, 5-Б).
✍️Заняття за програмою «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» (7-А, 7-Б).
✍️Година спілкування «А дружити треба вміти» (1 клас).
✍️Година спілкування «Вчимося дружити» (2-А, 2-Б).
✍️Заняття за програмою «Дорослішай на здоров’я» (9-10 класи).
✍️Година спілкування «Життя – найдорожча цінність» (6-А, 6-Б).
✍️Година спілкування «Шкільне насильство та його наслідки (7-А).
Закінчився тиждень флешмобом учнів закладу, що покликаний пропагувати дружбу і сприяти зміцненню дружніх відносин.🤝🌐🫂

ІІ тиждень “Простір щастя”

Однією зі складових формули НУШ є педагогіка партнерства. В її основі – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками, об’єднаними спільною метою та спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу.
“Діти повинні жити у світі краси🦋, гри🎾, казки👸, музики 🎶, малюнка 🖼️, фантазії і творчості💠“- писав В.Сухомлинський.
А як же без творчого процесу? Бо творчість -це самовираження. Спільна творчість залишається в пам’яті дитини. В ці моменти вони стають щасливими. Щаслива дитина -квітуча Країна!!!
У рамках програми Healthy Schools заради здорових і радісних школярів, яка пропагує здоровий спосіб життя продовжуємо роботу.
Тема другого тижня – «Простір щастя”. Ми бачимо його таким…

ІІІ тиждень “Мистецтво емоцій та арт-терапія”

🎞 Натисніть тут↵

  • 3 тиждень – «Мистецтво емоцій».
  • Цей тиждень присвячено арт-терапії, заснований на мистецтві та творчості. Педагоги закладу надають можливість учням виразити себе “іншими голосами”: рухами, кольором, пластикою. Арт-терапія дозволяє пізнавати себе і навколишній світ. Діти втілюють свої емоції, почуття, надії, сумніви.
  • Перевагою арт-терапії є те, що вона:
  • допомагає дитині розкритися;
  • її екологічність та безпечність;
  • дитина може не озвучувати свої проблеми, а виконуючи які-небудь дії, починає сама їх вирішувати,
  • сприяє формуванню емоційної компетентності.
  • Використовуючи новітні технології у навчанні та вихованні, сьогодні необхідно пам’ятати про буття дитячої душі, замислюватись над тим, як та чим вона буде заповнена, бо від цього залежить майбутнє нашого суспільства. Саме тому в педагогічному процесі важливі підходи, за допомогою яких можна якомога більше допомогти кожній дитині розкритися, підвищити свою самоо­цінку, дати їй можливість самовираження. Все це сприяє розвитку емоційного інтелекту ще в дитинстві та є запорукою якісної соціалізації у подальшому житті.

                       Арт-терапія
Арт-терапія як сучасний метод у системі роботи соціального педагога закладу (Плаксій М.М.).
1. Арт-терапевтичне заняття з пісочної терапії “Безлюдний острів”.- 3 клас.
2. Заняття з елементами арт-терапії “Емоції і здоров’я”. – 2-А клас.
3. Арт-терапевтичне заняття ” Маски в нашому житті” – 9-Б клас.
4. Заняття на подолання втоми і стресу в психологічному кабінеті з молодшими школярами.

Терміни «арт-терапія», «арт-педагогіка» сьогодні набули популярності.

Нікому не секрет, що емоції розфарбовують наше життя яскравими фарбами. Тож, реалізуючи проєкт Healthy Schools «Ментальне здоров’я» «Мистецтво емоцій» батьки, діти та педагоги Опорного Середино-Будського ЗЗСО №2 пережили багато приємних, позитивних емоцій.

Незважаючи на те, що карантинні обмеження внесли певні корективи у залученні батьків до суспільнокорисних справ,  усе одно наші батьки не залишаються осторонь життя навчального закладу. Вони сприяють всебічному, гармонійному розвитку дітей. Діти вдома залучені до арт – терапевтичних заходів: казкотерапії, лялькотерапії, музикотерапії, ниткографії тощо.

Позитивний вплив батьків сприяє розвитку у дітей когнітивних умінь, дрібної моторики, зняттю емоційного та м’язового напруження. Підтримка батьків сприяє розвитку вольових зусиль, вмінню виправляти свої помилки, долати труднощі, які виникають на шляху у досягненні свідомо поставленої мети.

Своїм особистим прикладом батьки підтримують дітей у їх можливо ще і не стійких інтересах і бажаннях, але з часом ці не стійкі захоплення переростають у стійкі. Такі захоплення приносять позитивні емоції не тільки самій дитині, батькам, а й всім оточуючим, які мають можливість бачити, чути, доторкнутися до дитячих витворів мистецтва.

Лялькотерапія
Лялькотерапія дозволяє розширити межі спілкування. Викликає у дітей інтерес і разом з тим сприяє не лише розвитку дрібної моторики, а й уваги, пам’яті, логічного мислення.
Учні початкової ланки дуже полюбляють різні форми терапії – шумовий оркестр,🎺🎷👂 малювання та виготовлення виробів.
В’язання допомагає зняти втому і стрес після важкого дня. Лялькотерапія в’язаними власноруч іграшками – цікава і корисна забава для всієї сім’ї.
А у нашому закладі продовжується робота над танцювальною та арт-терапією на уроках трудового навчання – квілінг, вишивка нитками; під час ГПД- малювання пластиліном та олівцями.

1. Арт-терапевтичне заняття з пісочної терапії «Безлюдний острів» (3 клас) – за допомогою вправ з пісочної терапії учні навчалися будувати соціальні зв’язки з однолітками,                        проявляти позитивні емоції по відношенню до інших.

  1. Заняття з елементами арт-терапії «Емоції і здоров’я» (2-А клас) – на занятті учні вчилися виражати позитивні і негативні емоції на папері, за допомогою малюнка, дізналися, як боротися з негативними емоціями та покращувати свій настрій за допомогою арт-терапії, отримали знання про те, як емоції впливають на стан нашого здоров’я.
  2. Арт-терапевтичне заняття «Маски в нашому житті» (9-Б клас) – учні за допомогою арт-терапії, елементів театрального мистецтва освоїли знання про «маски» (соціальні ролі), які ми граємо в різних сферах соціального середовища, дізналися про роль кольорів в нашому житті.
  3. Заняття на подолання втоми і стресу в психологічному кабінеті з молодшими школярами: після насиченого дня у школі учні початкової школи залюбки приходять до кабінету психологічної служби, де займаються різними видами арт-терапії, які допомагають розслабитися і зняти втому, а також продукують позитивні емоції.

Дані види діяльності сприяють зняттю емоційної напруги, позитивній динаміці формування інтелектуальних здібностей, розвитку міжпівкульної взаємодії, що сприяє активізації розумової діяльності, розвиває моторну сферу дитини, пізнавальний інтерес до гармонійного способу життя, закликає мислити позитивно, робити висновки, не критикувати, звільнятися від негативних емоцій, переживань у безпечний для оточуючих спосіб, любити і цінувати життя, як безцінний скарб.( Робота психолога закладу Рагуліної Т.М.)🖌️🎨🧑🏻‍🎨

Масляна є одним з найстаріших свят слов’янських народів. Справжня забава, яка зберегла свої традиції в наші дні. Це тиждень ігор, забав, веселощів, сміху. Четвертий день масляни – “Розгуляй”. На уроки до 3-А класу ( кл. керівник Логвинова Л.Ю, асистент учителя Морозова Н. В. ) завітала Математична масляна. Виконуючи завдання Масниці і працюючи в камандах, учні показали свою математичну кмітливість. А Масляна пригостила всіх смачними млинцями. Вихователі Малярова І.А. (3-А) та 1-Б класу (Вихователь Рагуліна Т.С.) приєдналися до цього свята і зробили невелички поробки.

Середовище програмування Scratch дозволяє створювати найелементарніші ігри. Так, створювати ігри непроста задача. Та все залежить від складності гри. На уроці інформатики учні 5х класів із задовлоенням створювали та грали в гру “Танчики”.Учні сумлінно розбирались з завданням та старалися виконати його в повній мірі. Scratch допомагає молоді вчитися мислити творчо, міркувати системно і працювати спільно – необхідні навички для життя в 21-му столітті.

Казкотерапія

Казкотерапія – дієвий засіб розвитку психічних властивостей  молодших школярів. У казках є засоби, які можуть виправити чи відродити будь-яку душевну пружину. Діти люблять не тільки читати казки, а із великим  задоволенням перевтілюються у казкових героїв.

 

На такій веселій ноті 🎶закінчився 3 тиждень – мистецтво емоцій та арт-терапія.🎞 Натисніть тут↵

ІV тиждень “Родинне коло”

🎞 Натисніть тут↵

 «…все найкраще, що є на землі, починається з сім’ї. Без неї, як без природи, людство обійтися не може. Родина – це свята реліквія, яка плекає в собі вічне гасло життя, любові та людських цінностей… »

Сім’я – це життєдайний осередок, що приводить людину на світ Божий, плекає найвищу цінність людства – дітей, цвіт нації, майбутнє народу, завдяки яким кожен батько і мати мають реальну можливість повторити та продовжити себе у своїх нащадках. Сім’я – це та пристань і гавань, звідки ми виходимо у широкий світ ім’я якому життя. Куди б доля не закинула, ми неодмінно, нехай хоч у спогадах, повертатимемось до незрадливого вогника-батьківської хати, маминої світлиці.

Четвертий тиждень ХеппіЧеленджу «Велика родина» – став ще однією сходинкою до нашого зближення, до родинного єднання, згуртування дітей з їх батьками, посприяв емоційному зближенню всередині родини, а також підсилив почуття приналежності у дітей до їх великої шкільної родини, і до своєї місцевої громади.

Батьки також не стоять осторонь насиченого шкільного життя, всіляко підтримують усі добрі починання в навчальному закладі.

Тиждень «Велика родина» посприяв зближенню не тільки дітей та їх батьків, а також зміцненню усієї великої шкільної родини. Діти, батьки та представники громадськості з великим задоволенням узяли участь в шкільних акціях та заходах спрямованих на зникнення «бар’єру» між дітьми та дорослими.

Вважається, що Міжнародний день щастя святкують саме 20 березня, оскільки тоді день і ніч тривають практично однаковий час.
Напередодні цього дня в нашій школі відбулась Акція “Поділися щастям з другом”.
#HealthySchools #ХеппіЧелендж #Великародина #ОпорнийСередино-БудськийЗЗСО І-ІІІ ступенів№2 18.03.2021 пройшла акція “Передай побажання улюбленому вчителю!” Учні писали листи зі словами вдячності, прихильності та побажаннями педагогам, відправляли “чарівною поштою”.
Даний захід покращив емоціний стан учнів і педагогів, сприяв покращенню мікроклімату в шкільному колективі.
А в останній день перед канікулами вчителі написали свої побажання для учнів.
#HealthySchools #ХеппіЧелендж #Великародина #ОпорнийСередино-БудськийЗЗСО І-ІІІ ступенів№2 Тиждень природничих наук.
Фотовиставка. Сeлфі з біологічними об`єктами. учні 5-А, 5-Б кл. (Учитель Сідєльнікова Г.О.)
Національно-патріотичне виховання є однією зі складових виховної роботи навчального закладу. Учителі та батьки приділяють велику увагу вихованню справжнього патріота.  Учні нашого закладу не байдужі до проблем громади, завжди готові прийти на допомогу. Беруть активну участь у благодійних акціях “Від серця до серця”, “Ветеран живе поруч”, “Учитель не повинен бути самотнім”, “Іграшка для друга”, “Лист щастя”, “Трудовий десант” та багато інших. Учні доглядають за могилою невідомого солдата. 

День здорового харчування

        16 жовтня -Всесвітній день здорового харчування. Правильне харчування є одним із головних у нашому житті. Будемо правильно харчуватися, будемо здоровими, бадьорими. Учні школи сьогодні були задіяні в різних заходах.

Акція! “Не пали, краще моркву погризи”

 Натисніть тут ↵

Стрес як ресурс. Стратегії подолання стресів

На тренінговому занятті був створений комфортний, довірливий психологічний мікроклімат, який сприяв плідній роботі усіх його учасників.

Учасники ознайомилися з інформативним блоком про перебіг стресових станів, про стрес як ресурс та шляхи виходу зі стресових ситуацій. Зробили переоцінку своїх життєвих цінностей, перспектив, занурилися в минуле, сьогодення та майбутнє. Запропоновані види діяльності сприяли активній релаксації та зняттю психоемоційного напруження.

Comments are closed.